Red ihop en frukost 😂

Igår var det dax igen.

Älvsbyn var målet och dit kom jag 😀&🐎
Det är fränt med hur mkt man lär sej varje gr!
Som vankigt höll min teori om att nollar jag 90 går 1m sämre ..
Red en väl bra 90 som kändes enkel, allt flöt. Klart jag kände mina missar men det är inte ide att bli ledsen på dem!
På metern gick han väldigt bra men ... men var med.. vi petade ner en bom på första hindret.. resten gick på räls ...fina krukan ❤️
Men ingen omhoppning där inte!

Jag är nöjd över känslan och jag vet vad som ska tränas på mera i vinter
Fokus blir bättre grund tempo!
Lite kvickare 😜

Sen efter Älvsbyn strulade allt och inget 
Genvägen blev 1tim pluss pga vägarbete ..
Hemma kom vi på en miss i vaccinationerna på ponnys --- alltså ingen tävling i augusti 😖😫 och slutmötning saknas... hej bara! 
Lev och lär heter det väl 🙈

Bara för att det är söndag och jag red ihop frukost så blev det mackor med kaffe 😝
Istället för gröt(jag får nog sota för det av hunger före lunch)

Första hösthäst veckan är klar nästan och det känns bra då allt har flytit bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0