Fredags mys blir nog fys ...

Det kommer lass med det omöjliga idag 

Det omöjliga att lyckas få det perfekta för oss underlaget... 
utebanan behöver bli lite fastare.. men vad lägger man dit då? 
Alla säger olika.. allt kostar en förmögenhet.. men oavsett är det resultatet jag är ute efter.. hade samma problem med ridhuset för nått år sedan då hjälpte stenmjöl och fiber.. nu behöver jag in dit en piff.. innan det blir för lite material..
Traktorn måste nog köras lite och jag är alltid orolig över risken av att det blur för mjukt. Och att det släpper om man hoppar med tempo😳
Så bara lite lite nytt dit och vända om och plana ut..
Men ut där måste mirakel till 😫 åtminstonde innan jag blir nöjd om man nånsin blir helt nöjd??..
Det blir helgens todo ..

Trevlig sandig fredag på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0