Lördag

Vaknar utan klocka det vet jag inte om det är bra el dåligt.
Men ser lite molnigt ut och alla är i älgskogen.. Jag ska satsa på att städa och rida idag.
Jag är ledig.... En lektion på förmiddagen men inga fler måsten.
Allt känns ännu så ofattbart.. Han kanske ringer nån dag ännu, vill ju tro det vänder.. Sista samtalen mals igenom.. Jag stod å lagade mat. Vi pratade tatuering och uppritning av dem. Han hade en som han väntade på skulle hitta sin rätta tatuerare 😳 en han ritat själv.

Det är även lördags godis dag idag.. Tänk om jag har lite extra energi o fixa lite helg stämning hit..
Bäst å stiga upp och börja.
Nån mening i å inte kunna sova måste finnas!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0