Framtid

Är det försent att ångra det osagda el ska man istället aldrig göra om samma misstag?
Idag kom den första tanken,, lilla L hade en läxa vid frukosten...
Släkt forskning!! Wuopsi!
Men det finns ju möjlighet att välja svaren så Jag valde ge det utan morbror eftersom det ger frågor runt tragedin !
Måste nog meddela Lukas lärare vad som skett😳
Kan ju bli lite fel annars!
Men när jag går in å kikar så ser jag redan att jag gjort det förra veckan..
Oj där oxå!
Jag hade en bra dag igår och faktiskt så har tårarna tagit "slut" nu!! Kanske självbevarelse ingen aning men det går inte att gråta .. Det känns bara grymt tomt på den fronten! Förra natten var okey.
Slapp vakna i panik och svettig!
Kunde sova tills klockan ringde.
Konstigt hur jag vill städa ut här!
Kläder har jag slängt i säckvis och kanske är det nån form av terapi vad vet jag. Skönt med tomma skåp!
Jag har sedan fortsatt i stallet och även inne mera nu!
Vill ha bort bort bort!
Har jag inte använt på 1år så bara brän bort å släng!! Tjop tjop
Istallet händer grejer in o ut!
Hästar hit å dit.. Lite just som jag önskar!!
Jag har dem bästa stallkamrater som finns!!

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0