Det är så fel

Jag har kommit att tänka på hur mycket som ska ordnas kring ett dödsfall ...
Det är otroligt vad man lämnar bakom sej vid en död...
Alla media sidor du har ska någon in och öppna och stänga av.
Telefonens alla kontakter.. Vilka är det .. Vilka behöver meddelas vid en bortgång... Är det först till kvarn el ska det ske i viss ordning?
Jag blev väkt 01:17 ... Jag både grät mej till sömns och vaknade i panik för minsta ljud....
Hade man inte kunnat vänta till morgonen..
Alla dina saker prylar och kläder .. Allt ska gås igenom,, vem vill vad...
Om jag kommer på att jag vill lägga in en annons för att tex sälja min super Saab .. Då kostar dem raderna mej 140kr el så...
Om jag tar en dödsannons lika stor räcker inte ens pengarna fast jag lägger en nolla till bakom (1400)
Inte på långavägar...
Hur sjukt är inte det? Tidningarna vet minsan hur man tar betalt!!!
Att boka in möten för att bestämma begravning det är tidskrävande extremt ledsamt förtvivlat tråkigt ändå måste det göras...
Att sitta och bläddra i Bibeln efter "rätt" psalm ... Hur fan(ursäkta uttrycket) ska man veta?
Det tar mer tid än att ordna en 40års fest...
Det är hemskt..
Viste ni att man kan ha program med allt i? Likt en fest typ bröllop
Så sjukt!
Det gör mej bara ledsen!!
Alla små detaljer ska bestämmas färger sånger annonser osv..
Jag funderar om detta kunnat gå att få ogjort?
Vad gjorde så jag får min dos av sorg med jämna mellanrum? El är livet så för alla?!
Idag har varit en tuff dag..
Borde ha beställt biljetter till begravningen men det blev ogjort då jag nästan hoppas på att vakna upp och fortsätta som innan..utan att detta är sant.
Att det var en dröm
en taskigt planerad lek...
Blä!!!
Det här var allt jag nu kände att jag måste spy ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0