Wow..

Idag blev det mkt igen.. Dem säger att efter begravningen blir det enklare att gå vidare... Jag blir bara bättre på att hålla masken typ.!
Åt lunch med en vän och när jag steg upp för att ta mej tillbaks på jobbet så höll ja på att gå i tu..
Jag reagerar aldrig på magont.. Av mat. Men herrejävlar.
Var på g hem men kom på att gymmets dörr var spärrat å öppet.
Samlade kraft o gick in kikade in på gymdelen o blev informerad att pappret var slut.
Lovade fixa bet ihop och tänkte typ gena via killarnas omkl.
Lyckat 🙈👀
Nå det fanns en stackars bekant som jag bytte några ord med..
Undertiden jag surrade o lyssnade så tror jag han seriöst försvann minst två gånger fast jag koncentrerade mej 😳😱 shit... Satte mej ner å tyckte nog mest synd om han... Kände liksom magontet försvann och istället blev känslan skum i v hand hela insidan av handen vart blå😱
Inser allvaret och jag tror det är lite väl mkt just nu..
Sakta vart allt vanligt igen😝😅
Tålmodig grabb det där 😆
Undrar om han tror jag är knäpp😂😂
Lite besviken blev jag över att min tilltänkta träning inte blev av...
Men det är en ny dag i morgon...

Just nu önskas en lugn stund egen tid och en trasig oringbar telefon..
En skön säng och en kram och nån som säger att det är bra nu ,, att det inte kommer mer skit.
Ändå vet jag att allt bara startat..
Men jag kan låtsas le ..
Ler du får du leenden tillbaks..
Då blir det roligare!

❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0