Vulkanutbrott đŸ’„

NĂ€r det bara hĂ€nder...dĂ„ hĂ€nder det för att jag Ă€r sjukt trött 🙈
No Hard feeling liksom!
Men nÄn jÀkla mÄtta fÄr det vara pÄ allt!
Jag gÄr inte in pÄ det mer Àn sÄ!
Till nÄgot mkt fint!

En vĂ€n blev överraskad pĂ„ sin födelsedag med en tĂ„rta 😀
Det Àr inte alltid sÄ lÀtt att hitta pÄ nÄgot som matchar och passar och det Àr inte alls sÀkert att jag ens kommer ihÄg födelsedagar.!
Men denna gr rĂ„kade det hĂ€nda 🎂
Och det blev en tĂ„rta med kĂ€nsla 😝

Den var sĂ„ vacker sĂ„ jag lĂ€gger hit en bild pĂ„ den 🙈

Onsdag hoppas bli en bÀttre dag och natt Àn i natt,
Jag har inte sovit mÄnga minuter utan rÀknat o vridit o vÀnt pÄ livet!
Suck delux!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0