Sköna torsdag

Jag städar ... Stöket har stått mej över öronen o alla bara gått förbi
Alla lika trötta o tunga..
Så idag blev det gjort.
För imorgon fyller jag upp kidz igen för helgen... O efter det så kommer jag antagligen att behöva vila..

Faktiskt gick städandet ganska smärtfritt🙌
Om jag bestämt så går det.. Det blev både damtorkat och dammsuget tvättat och alltihop!
Kan vara lite skönt att få komma hem ibland utan stök!

Jag har gått och dragit på mej en hälsena som är inflammerad .. Det låter typ som gammalt gummiband som torkat sönder.
Lite svullen o är inte fullt så mysigt att ha skor över.
Men jag är emot piller å skit fast jag nu borde dra en burana kur..

På med ridbyxorna och ut i stallet för att rasta lite kruka o estelle åtminstonde 🐎🐎

//kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0