En bra dag

Dagen har varit perfekt från start till kväll..
Lastade två fina och åkte på träning i stora fina.. Hopp o bommar .. Så kul.
Fortsatte hemma med elever o hoppträning... Super duktiga!
Fick besök av goda vänner.. En som åker på en längre resa & en som tar sitt pick o pack å flyttar..
Jag hade som mål att städa huset..
Tills allt rasade och tårarna trillade.. Hur mycket skit ska jag behöva ta..
Vem har sagt att jag orkar igenom detta....
Jag försöker komma på en väg ut..
En väg förbi och bort ... Jag orkar inte bryta ihop var o varannan dag för att klättra upp igen..
Så maktlöst..
Onödiga värld.
Jag har inte valt det som bjuds just nu.. & det är orättvist ,
Inte för att jag kunnat tänka mej byta med nån eftersom ingen ska behöva lida så här.
Men meningen... ?? Det är frågan?
Vad ska jag lära mej ur all sorg ..?
Innerligt lycklig över hästarna.. Dem får en att släppa tankar o känslor..
Det blir en fristad..
Åhhh.. Hoppas känslan jag har är fel!!!!

I morgon är en Ny dag..
Och då ser jag nog med andra ögon 👀

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0