Tävling blev soffhäng

Efter en as kort o hackig natt.
..tidig morgon efter fix o trix
Kom vi tillbaks utan nån tävling i bagaget 😖😓
Tre vuxna ett kidz som ingen förstod å kika igenom särskilda bestämlser på TDB!
Vi lärde oss alla en läxa... Tiderna ändras och från att förr kunnat anmäla å efteranmäla o byta Klass så var det idag ett lite otrevligt möte med tävlingsledaren.
Lrk var inte direkt jätte trevliga... Fast dem sett att dottern anmält fel så var det hennes eget ansvar(14år första tävling utan förstående förälder med tävlings erfarenhet)
Det birde hon lärt sej på gröna kortet kursen 😳 sen när lär man sej hur man tänker på lrk å kurirenspelet där? Att man inte får göra FEL om man är barn!
(Okey jag får väl ta på mej ansvaret... Men inte kan jag ju veta att det inte går att göra ändringar... Då jag frågat runt innan så gick det ju trodde alla som själv tävlat) 😳😱😴
Frågade även om hon kunde rida utan tävlan då hon väl var på plats å på startlistorna... Men Nix!
Men om dem redan sett varför kan dem inte kastat iväg ett ynka mejl el ringa? Är det så på alla tävlingar?
Nå väl hemma sov jag på sängen mitt på dagen 2tim ❤️😍 Gud så skönt! Det var nästan värt att det gick som det gick!
Satt upp å red lite på krukan å estelle oxå .. Lite ont i ryggen men jag höll ut ändå 35 & 30 min o fick åka lite häst...

Ja summan av detta är väl att vi alla lärt oss den hårda vägen och att jag ändå inte är alltför ledsen över det utan känns lite som om det hade sin mening ... Jag behöver lite extra tid å hämta andan och tänka lite på livet ⭐️

Det blir inte som man tänkt ...
Det blir som man gör...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0