Orolig själ

Gårdagen är över och morgondagen kommer... Idag är det fredag!
Fast allt gick som tänkt igår och jag gjorde alla åtaganden som tänkt och allt föll bra i tid,,, så pass bra att jag åkte upp å tog en kopp kaffe med den gamle innan jobbet. Han hade väntat på mej och var väldigt glad över titten!
Ändå kan jag inte tycka att gårdagen blev bra, oron satt i,, den sitter ännu i & jag avskyr det!
För det är bara att vänja sej vid att så är det innan något händer igen 😔
Magkänslan ska följas.
År 2016 är å förblir bland det värsta år jag kan tänja mej! Fast det kan väl bli sämre säkert!!

Mkt negativt just nu,, saknaden gör väl sitt. Bara ett samtal bort är inte möjligt mera.
Julen är på gång och den hade varit skön att slippa.. El jag hade hellre strosat runt i en stad borta utan att stressa vare sej före el efter.. Anonym i mängden bara så där skönt utan måsten.
Men nu är det inte möjligt..
Lika bara finna sej i det som komma skall!
Ryggen spökar ännu och jag har svårt att hålla träningen på den nivån jag skulle vilja... Men ska ändå testa sitta upp å rida idag om det skulle hålla om än bara i skritt!!

Önskar att jag fått en kram å ord att allt har sin mening o allt blir bra!

//kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0