Känslor

Öppnat o stängt bloggen flera dagar...
Börjat knappra men känslorna går liksom inte att få ner alls i skrift.
Veckorna bara går, jag gör sånt som måste göras och inte riktigt ens allt det.
Jag vill hemskt gärna orka lite till..orka bry sej om er oxå... Men jag fixar inte det.
Vissa vänner bara försvinner och kanske är det meningen..
Det var kanske vänner i en annan tid ,, inte här å nu!
Det har gått jätte många dagar och nätter.
nu jag är inte brydd någe mer.
Fick frågan av en kolega om hur jag mår.
Svaret blev ganska konkret...
Bättre nu än då..
Jag har valt att inte gräva ner mej, men jo det påverkar mej otroligt ändå. Jag är om möjligt ännu kallare än innan..
Jag är inte rädd för döden.
Jag är rädd att jag måste bli gammal ... Just så känns det nu..
Får ont i magen av att veta att de gamla tynar bort sakta o utan kontroll.
Kanske vill jag förstå
el bara vilja acceptera att man kan dö ung och snabbt. Och sen är bekymrens tid över.
Det är jobbigare för dem som står kvar😖
Känslorna och tröttheten bara väller över utan att jag kan styra det.
Förstå? Det kommer inga svar utan ibland bara är det på detta viset!
Klok blir jag inte fast jag jobbar på det.
Tankar å känslor går inte hand i hand .. Utan förföljer gärna på avstånd för att korsa varandra ibland....

För att berätta något positivt så har krukan o jag varit å smakat på en enklare hoppbana på 80-1meter idag.. Med väldans bra flyt och känsla,,,, min egoboost vart räddad :)
Dagens känsla var lite perfekt om jag får säga det själv!
Fodret har verkligen gjort susen!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0