Rumpetroll

Där vi leder hästarna in och ut varje dag till hagarna så har nu grodorna utökats tydligen..jag funderar på om dem tänkt ta över gården ?? 
Jag har inte sett dessa sen jag var mkt liten..el liten å liten .. Jag är väl liten ännu 😁

Det ser ut som slem..... Det blir skoj å se utvecklingen om det lyckas?!
Tänker hur sjutton jag sen ska få in å ut hästarna utan att trampa ihjäl grodorna 😱
Det är djur liv på gården åtminstonde ;)

Hur var det nu... Bakom varje groda kanske finns en prins?  🐸
Det blir ju tufft med hundra grodor liksom!!

Kidzen har halv dag idag och det furas med nya bekantskaper här hemma sedan :) alltid kul att lära känna nya människor !!

/ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad häftigt! Har aldrig sett det där, bara färdiga smågrodor :-) Visst är det så att grodor bara trivs (överlever) där naturen är ren och utan föroreningar?

Svar: Jag funderade över det igår när vi gick lektion mot stranden.. Där fanns inte alls . Fast det såg ut att vara renare vatten? Det där diket är ju liksom fyllt med växter o sånt och ser inte direkt rent ut 😱 måste nog läsa på lite
hanne

2016-05-04 @ 09:07:41
URL: http://emmapafo.horselife.num

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0