Kul dag

På riktigt så har dagen varit fantastiskt skoj 😃
Åkte med en vännina till Kalix för bilgrejset,,,fick en Skoda yaris till låns 😉


Kruisar runt Kalix och köper på mej onödigt med måste ha igen 🙈
En vit skjorta som är öppen i ryggen 😍😍 och ett par enkla Nike dokjor till
Tänker att det blir en enkel utstyrsel under sommarens dagar när jag måste se anständig ut 👍
Får ett samtal på kvällen om en resa till huvudkontoret redan på onsdag,,, ett möte över dagen ...kul kul... 
Skönt med sommar vägar att köra ändå 😉😁
Helgen blir hoppning och spänningen stiger över vars mina nya hinder och bommar håller hus!!!

Men jag är så sjukt glad över vänskapen  jag har nu i mitt liv!
Jag har nog saknat det mer än jag någonsin anat 😳 såå kul bara!!
Hoppas det förblir så!!

Jag lägger mej lycklig i natt 👀




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0