Dag två denna vecka


Berocca Paus 👌
Allt för att få i mej vätska ! 

Jag har tagit ett beslut ang mej själv vilket jag tänker hålla...
Kost träning häst vårbruk och kidz!
Jag löser det på så sätt så allt annat får vänta på bättre tider. 
Om jag är fokuserad så kommer allt bli som det är tänkt nu... 5månader fram är klara. 
Hösten är bestämd men inte skriven i sten än.. Det finns lite dagar med räknat till goa vänner Och en del kärlek oxå 😉
Molnen skingras när man bara bestämt sej..det är lite svårt den första tiden sen rullar allt enkelt och smärtfritt !

Sätt dej ner och fundera på idag!
Och hur den här dagen ser ut om ett år?

Vägen dit är din!
Målet är ditt!
Bara du kan veta det rätta för just dej.
Bara du själv är din värsta lärare...
Men oxå din bästa!
Av misstag kommer lärdom !
    "Just do it"

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0