En miss kan kosta

En kaosartad kväll 😔
Jag blir förvårnad själv över mina misstag.
Dem kostar massa elände!!
Som ett brustet ❤️ och en bula på armen och jäkligt ont i foten!
Jag vet ju igentligen att det bara är träning som gäller.. Och bestämdhet!
När jag släppt det, vette fåglarna!
Nå nu har jag ledsen analyserat en natt.
Utan nån som ens fångat läget!
Det gör mej än mer frågande!
Nåväl... Tar väl tid men jag gör det på mitt sätt!! 
Brukar vakna som en sol men idag var det moln! Tror till o med det regna!

När jag bestäm nått så är det så!
Allt annat kan va!

Helg träningen är på ingång och just nu behöver jag den mer än något annat!!
Jag behöver få tid för mej själv!
Behöver nog bryta ihop och komma igen om jag ska lösa detta på bra sätt!

Jag har så stora mål och förväntningar vilket medför en del press på mej själv.
Om det är bra el dåligt är kvar att se!

Ensamheten är välkommen just nu!
I just now it! 

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0