Vilken magisk dag

Uppstigning efter en kort natt redan kl 06:00 
Det är så om man har stall på gården..
Just idag var det dessutom tävlingsdebut inom dressyr för dottern..
Sin första ritt och så gick hon och vann!!
Wow liksom !!

Knoppning och styling tidig morgon 

Jeanette och Pandora


Blågul rosett och lite annat smått å gott i pris :)
56,852% 
Sen hem kastar ut ponny in och baka för hoppträningen som går på gården 13-17!!

Här dock glasyr lös ännu 😉
Älskar långpannor dem är praktiska om man behöver mkt!
Hästar barn och ponnys har skött sej exemplariskt här idag...jag var lite orolig och trodde regnet förstört men det var ändå okey..
Tror både Alexandra och Jerker tagit ett steg fram och stigit fantastiskt i mina ögon... Hörde rykten om 90cm på Alexandra!!!! Och Jerker hoppar kombinationer som han inte gjort nått annat!
Och Maria !! Hon är en klippa!!
Fy fasen vad jag har det bra!!
Idag är jag trött men sååå nöjd.. Så där så gråten är nära för allt är så häftigt!!

Hoppade mina två oxå med den energin jag hade kvar ;)
Fina fisken🐎

Nu väntar jordgubbslandet på mej..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0