Torsdag :)


Det ser bra ut på fälten :)
Det rensas och donas och jobbas!
Igår klippte jag ner gräset mellan vinbärsraderna.. Gjorde sista hästhagen klar och red mitt sämsta pass någonsin... Jag kännde mej ledsen på nått sätt.
Tänker att stressen och förväntan på semestern är orsaken..
Den sämsta sida med mej är att jag får panik av att planera och spesielt om inte allt är tipp topp hemma!
Hästarna har jag hjälpen med så där går ingen nöd.. Men pånått sätt känns det som om jag eftersträvar nått rent och ordningsamt som på denna gård inte tydligen går att få 😖😖😖😅
Hur gör andra??
Det finns massa familjer o gårdar med enligt mej total kaos... Hur lyckas dem känna lugnet? 
Tell me!!

Nu väntar sista lektionen med kund innan midsommar "vilan" kommer!!

Hej bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0