Leva under hot....


Några timmar jordgubbsplantering väntar..... 🙌  eller så inte ...
Några nätter kvällar och lite till
Det var en konstig känsla att hämta dem
Vet inte om jag hämtat sen Lennart fanns och helt plötsligt rann tårarna.. Hur ska jag göra ... Hur sa vi.. Vars sa vi ..JG som aldrig tog mej tid att lyssna.. Tyckte han .. Jag kände väl mest paniken om ifall dagen snart var där vars jag skulle göra det ensam. 
Dem säger att det går upp och ner, att känslorna el saknaden kommer i vågor..
Det stämmer. En doft .. Ett ögonblick kan ställa till det.. 
Idag var jag själv och då är det svårare att fokusera. Blir jag ledsen så jobbar jag bara hårdare. El sover funkar oxå.
Jag kastade iväg ett par rader oxå på morgonen.. Utan svar.. Så jävla onödigt.
Varför vet jag inte. Men hade kanske hoppats på svar.  Dream on typ!!
Jag hade nog åtminstonde inte tänkt att jag kunde bli besviken... Hur länge tar det liksom och jag var som vanligt inte värd tiden. 
Jag är ensam och får andas ut nu resten av veckan samla krafter och jobba hårdare för att hinna klart före säsongen..
Men just idag var jag inte stark nog att låta bli att bli sårad!
För det blev jag rätt o slätt..

Jordgubbsplantorna ska i backen hursomhelst och hästarna behöver Hö bara plantera JG och hoppa i bilen och hämta Hö!
Regnet och stormen hotar på nu och jag känner stressen .. 
Allt jag önskar nu går inte att få!!!




/kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0