Jätte morgon

Klockan är bara 07:00 men eftersom jag somnade innan 21 igår så fanns det inte mkt sömn kvar.
Idag är det uthyrt på gården .. Så det rullar sakta in hästar i westernformat på nån timma..
Innan dess hade jag tänkt föra hästar på bete och få stallet klart någorlunda.
Jag har startat med meducin på burk och flaska liksom !
Hes hostig förkyld utmattad .... Oj vad bra det går nu!
Förutom det,har jag ridit bort(För tränare) mkt mkt pengar denna vecka..
Det är faktiskt dyrt att rida lektioner.. Vilka måste till för utveckling.
När man betalar över 16kr i minuten då gäller det att försöka förstå :)
Det ser mörkt ut där ute så det blir nig täcken på och myggmedel under magen  
Får komplettera foton i eftermiddag ;)

Ses å hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0