Guld i stora lass


Jag hittade ett hål i däcket och lagade det...
Passade på å spraya färg på fälgarna när jag ändå var igång...

Cykeln blev super fin,,, 

Ibland lyckas till o med jag ☺️

Idag har jag fyllt på barna skaran och det ligger en sötnöt i varje vrå 😍
Blir en härlig weekend 

Det sköljde en viss saknad över mej idag... Såndär när jag har lust att kasta in handduken på engång... När listan på dem perfekta grejerna är så långt borta och lusten är väck... 
När jag nästan ,,nästan ,,, bara önskar,, en stig att vandra.. En smal .. Enkel.. Var det inte finns några känslor .. Bara ett mål..en famn att falla i... Några lugna andetag liksom.. Slippa orka vara stark om det nu är det jag tror mej vara... Suck...
Så blir det när jag är trött... 
Om jag sover i natt då vet jag att allt ser annorlunda ut i morgon..
För konteinern står klart och traktorn är tankad... Stäng av stäng ut och jobba på det är nyckeln 😊

Imorgon är en ny dag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0