Vänner ❤️

Alltså just denna sommar har nog varit bland den viktigaste hittills☺️
Det är så många tankar
så mycket sorg
så mycket glädje
så tydliga känslor!!
Så mkt vänner 😍
Tänk bara idag...
Lektioner från tidig morgon till bortåt 15:30
Den som vet vem jag är vet hur tajt med tid.. Vännerna brukar dyka in från höger å vänster.. Jag Har dörrar överallt 😝
Just som jag var klar kom T med picknick korg med kex å kaffe ☕️☕️
Sen kom E o vi drack kaffe på stall sidan innan jag o T tog in estelle o krukan för en härlig skogstur
Det är sjukt bra att se sin häst under annan ryttare 👌

Efter ridturen var det äntligen duschen..... Efterlängtad sån!!
Lite sen middag och sen en kopp

Lite häst på tv och bara lugn o ro 😍❤️🐎☕️

Härlig söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0