Solsken o träning

Äntligen är vi igång med träningen igen!
Kosten vägs hit o dit även om jag slarvar ibland 🙈
Det har försvunnit 1,2 kg sedan Jag stod på vågen i söndags!!! 👍👏
Det gäller bara att inte fastna i fällan ☕️ bara kaffe inte nått annat!
Och att få tillagat rätt sorts mat till middag !
Frukost mellis lunch o mellis är no problem! Sen blir motivationen sämre och det är lätt hänt att Jag äter av familjens middag istället!
Men hursomhelst så är minus på vågen 1,2kg vilket ser bättre ut i siffror än känslan!
På något konstigt vis så har jag en elefant känsla av mej själv 🐘🐘
Stor och otymplig ovig.
Underligt då jag inte känt så här förr? Ålderskris kanske? Suck delux!
Fortsätter mitt ätande ändå så får jag se om det är en övergående känsla :)

Livet i mitt hamsterhjul 🐱❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0