Mulen dag

Ganska skönt utan den stekheta värmen :)
Men dem har pratat regn...& då önskar jag först att bönderna får in sitt torra Hö!
Sen behöver mina jordgubbar regn🍓🍓
Idag kommer en go vän på besök och vi ska ut i skogen och surra av oss 😝🐎
Tidigare hade han egen häst men nu rider vi ut på mina ibland när vi ska umgås 🙈
Det är tryck nu på hästar och lektioner ☺️
Igår stod jag över 4timmar vilket är super kul. Taggade elever som säkert känner av i benen idag..
Vi jobbade med cavaletti och markbommar.
Hästarna var övertända fast just lagomt bara... För att det var svalare ute!
Månaden drar mot sitt slut och hösten syns redan i skogen. Gulnande löv! Jätte fint!
Jag vill upp till Kiruna och fiska 🍂🍁🐟

Jag själv mår toppen nu och ser fram mot en härlig höst ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0