Hemlängtan delux

Klart som tusan semester är bra.... Men nu vill jag hem!
Kidzen hade mer än gärna hållt sej på resande fot länge länge.. Men jag bara vill hem.
När jag är borta så inser jag hur mkt hästarna och gården betyder.. Jag är full av inspiration ,,konstigt nog så är dem hopp inspirerade 😍🐎. Jag börjar direkt jag kommer hem👏👏👍😇.
Jag ska anlägga en terrängbana på gräs😅☀️ lite hinder på en hyfsat stor äng.... Ängen måste ändå stå träda x-antal år... Tillräckligt länge för att kunna hoppa runt där 😁😇
Så jag börjar direkt så har jag nått kul att pyssla med,,, hästarna kan använda den som betes hage samtidigt... Jag är bara bekymrad över att ängen är så platt ... Måste nog göra en kulle oxå ..
Jag har även hunnit med att köra några häst treiler och är helt förstörd.. Inget som passar mej 😔
Men hoppet är inte ute ännu För jag har en dejt i morgon 😁🙈
Hemma har det regnat nästan Varje dag.. Både bra å mindre bra..
Jag har nog lite att ordna med när jag kommer Hem.
Bjuder på lite dags bilder

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0