En salig röra

Semmester blandning med jobb och sökande efter snygga outfits och hästar och transporter !
Lyckliga dem i mitt sällskap 😍😂😋
Jag gör mitt bästa för att inte tjabbla till det. Men hästtransport ska hittas.. Kommer att hitta.. Outfit och matschning med färger gäller transporten oxå ;)
Jag leker även kartläsare ibland i Stockholms storstad 😇🙈😱
Men gps:en den har oftare rätt än fel!
Jag har givetvis kul.... Nu har jag förbud att vara kartläsare och bilen styr inget! Absolut inget in i smeten!
Synd!
Men idag lyckades jag få följa med å träna ett pass på Friskis och Svettis inne i Nynäshamn 💪💪👍
Skönt med ett pass iallafall.
Skulle vilja sola och få lite färg, verkar inte bättre i sommar än att den tänkt regna bort.
Åtminstonde i happis det regnar så vägarna försvinner.. Kul ..
Jag har investerat i en lampa som jag tyckte var svin fin.. Delade meningar ,, men jag är nöjd !
Lite dålig bild dock..

Nå jag lever iallafall och solen skiner och allt gott !

❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0