En kul bild

Ibland tänker jag när jag rider runt på nästen att om det gått att ha lite från varje så hade det ju varit trevligt 😅
Igår fick jag en inblick i hur det skulle kunnat se ut 😁🙌
På sekunden bild liksom !

Det är strax slut på det liv som kallats ledigt och istället ska det styras upp med rutiner,,
Fast dem gillar jag ju, för konstigt nig blir det mest gjort då 😜

Idag är det betala räkningar dag.. Konstigt liv det här..
In o ut och pengar hit o dit...
När jag växte upp så blev jag fostrad till att betala o jobba för mej! Det gör jag än idag o uppfostrar mina barn så med!

Men idag upplever jag stor ovilja av ärlighet ingen respekt och att inte jobba el städa sin egen bro är heller intressant!
Då är det inte konstigt att samhället ser ut så här!
Huh... Skönt med Jobb o rutiner att försvinna i!
Det finns fräckt folk!


Trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0