Den som söker ...

Äntligen har hemrefrängen rullat in...
Jag har sökt miljoners med annonser ,, snackat mej runt runt.. Velat och tvekat. Gett upp hoppet .. Sagt mindre väl valda ord.. Sovit tjurat och startat på nytt...
Äntligen är min vän kopplad bakom bilen ☺️
Alltså hur handikappad har jag inte varit utan treiler?! Se tävlingar och träningar susa förbi utan att enkelt kunna haka på .. Jo jag har värdens bästa tjejer med transporter som jag faktiskt får låna😋... Men det är ändå bäst att köra sin egen!
En transportlös och viljande framåt hästägare är nollad utan att komma sej iväg så är det bara !
Hjälper ju inte att jag har möjligheterna hemma.. Allt finns inte hemma 😆😉
Så nu sitter jag snällt över 9timmar i bil ännu innan jag får kliva ut på min gård i mattila 😍

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0