Söndag

Det är kul hur ostrukturerad kaos jag kan ha ibland men ändå hinna få det mesta gjort...
Att sitta på röven är dock ett  minne blott.!
Jag har passat på att ordna lite i sadelkammaren igår kväll

Skyltar och namn 👌
Provridit ponny.... Jätte kul 😀
Och kikat på ett stort häst projekt som en vän köper!! Skit fin med härligt steg!
Det blir mer än bra!! 
Fått en skadad estelle ...

Jobbat på min bokföring 🙈 jag hatar det över allt annat i mitt liv!!!!!!!!!!
Det är värre än min värsta ovän!!!!
Och det finns absolut ingen mer än mej själv att skylla på när den är fel,strul,kaos..... Jag är för dålig på att ta betalt😔 el så litar jag för mkt på folk.
Nåväl... Bara tråkigt att inse vilket värde som sätts på mej.
Och jo jag skriver det hit.... För att jag känner att det är sant.. Att jag borde se och lära mej,,, livets hårda regel..
I

Jag sover åtminstonde gott om natten.!

Jag har ridit 4 hästar idag i det härliga vintervädret... Och alla elever har sett den vita fina skogen och plumsat i snön :)
Lyckliga som fått se annat än ridhusväggarna!

Så för att allt inte ska flyta på för bra så har avloppet frusit oxå i stallet som plåster på såren !!

Jag älskar verkligen mitt kråkslott till liv :)
Svarta kråkor finns det gott om !!

Idag hade jag verkligen behövt en varm kopp kaffe och kärlek typ!

Det ska inte vara för lätt å leva!

//hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0