Hoppträning 🐎

När jag stiger upp i ottan och dessutom kör i värsta skit föret ända till Luleå för att träna hoppning..... Då funderar jag hur jag igentligen tänkte 😝

Krukan däremot han har nig vilat sej iform :)
Galoppen är starkare och även om jag idag faktiskt valde att lägga ner ribban rejält för att orka imorgon!
Vi hoppade ändå som avslut en bana med 11 hinder...ca 70-80 cm
Jag har insett att det är bra att träna för en tränare jag kan lita på,,, det känns så självklart att jag nig blur lite väl tuff oxå.
Det nya fodret jag bytte till har oxå gett bra med massa och ändå inte energi 👌
Och hur mkt skut har jag inte gett mina hästar i onödan tidigare.. Typ 1liter morg kväll (räkna bara kostnaden)
Mot nu 3dl morg kväll 🙌. Gissa hur billigt det blev och resultatet 👌 bättre än någonsin !
Tur man lär sej nya saker varje dag !

Min kropp skriker efter kaffe och vila 😍

/kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0