Grötigt värre

Herrekut... Jag är lite grötig i skallen igår "glömde" jag lilla Lukas på skolan😱😱🙈 här körde jag liksom på i min egen värld... Städa handla tvätta planera rida städa stallet sen när allt det var ordnat plus lite till.. Då borde jag ha kört till stan å hämtat... Istället ser jag en extra timme och selar fina Jerker och kör ut i snön... Suck!
Ibland hänger inte min hjärna med farten och mitt tempo 😂😂
Det straffar sej ibland 😱
Nå det löste sej 20min senare än tänkt !
Ikväll har lektionerna flytit på som bara den.. Bara jag som har en del att packa klart för hästeriet i helg 💕
Men oron är med mej... Vet inte varför.. Det bara känns så!
Men har lite små glimtar att se fram emot,, kunskap är ovärderligt & nyttigt att få.

Maten uppäten och fredags kväll är inte slut även om jag önskat..
Treilern ska förberedas och bilen packas och hösten checkas och jag ska hinna sova ett par timmar är det tänkt :)

//kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0