Att påverka el bli påverkad

Det är väldigt intressant,
På så kort stund som 40 min han jag med ett kort å välutfört hoppas på tydligt samtal 😔 
Vilket gör mej osäker på framtiden.
Nu är det bara tiden som löser resten.
Dock blev det trevliga mindre kul och känslan är skum... Hur tänkte jag? 
När vet man vad livet har för mening, när det går bra el när det är tufft?
Solsken är ju fint typ.....
Sen då?
Sen var det nått som tog min uppmärksamhet idag.... Det var ledsamt att se! Beror på hur man ser det dock... 
Droger är inte den bättre vägen ut i samhället... Att konsumera och tro att hjärnan är fullt fungerande ... Suck delux!
Nog om det. Ibland kan man blunda lite bara för att!

Hur som helst så rann det ut väldigt mkt energi 😔
Ska försöka vända på känslan.
Och tugga mej igenom resten av dagen

/ 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0