2/1-16


Läste att det är på väg in rys(ligt) kyla..
Men snälla lite snö behövs innan.. 
Det är rysligt halt ute..
Det är liksom halt och isigt vart hän man går och står!

Dagarna går på löpande band.
Jag försöker att inte blicka bakåt.
Fast jag ibland kan sakna vissa delar så fruktansvärt mkt.. Det gör ont att veta att livet är så kort att man inte alltid kan korrigera sina misstag, även jag är för kvick ibland medmina beslut.

Julen har ändå gjorts efter alla regler och känslor som fanns 😉
Så det är bra!

Idag smyger jag in två timmar häst träning, fast inte för egen del.. Jag ska stå på backen ;)
Ev tror jag min rygg håller för att kliva upp i sadeln idag 👌
Värt ett försök!!

/kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0