Spökar

Idag hände nått skumt..
Har nån som vill säga mej något..
Men vad? Och varför just nu när jag nästan är tillbaks!
När någon el något känns jobbigt så där så det faktiskt stör mej känslomässigt då kan ja stänga av!
Men idag fick jag en rak käft smäll!!
Stod i köket när det dåna till i tv rummet..
Gick efter en stund & kika när jag kom på att ingen är hemma utom jag..

På golvet låg tre ljus.. & en bricka i vit smides stål formad till ett hjärta!!
What?  Det kan liksom inte bara komma ner och ut på golvet 2meter bort!!

Nämnde detta åt min vännina som jag pratade i telefon med.
Vilken i sin tur berättat åt två olika om händelsen..
Svaret kom som ett brev på posten!

Det är inte meningen att du ska lägga locket på... Det symboliserar ljus och kärlek och lite till..
Jag förstår just precis vad det handlade om när jag fick det sagt 😳❤️
En del av livet styr vi inte över själv.
Ibland är det högre makter som bestämmer resan åt oss!

Kalla kårar och på nått sätt väldigt lätt andad Och välmående 
Idag var jag inte ensam alls...
Det var med mej nån ända till jag klev in på jobbet 😀
Då släppte den taget om mej för idag.


Tror allt är bra nu ❤️
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0