Lessen i ögat..

Önskar på riktigt att jag inte tog så mkt skit!!
Att bara stå å ta emot skiten istället för att öppna käften å hugga tillbaks.
Återigen stod jag mer tyst och frågande och kanske försökte förklara utifrån min sitts 😳 
Men då skulle jag minsan inte förklara mej pt hela världen el försvara mej!
Inte ta det personligt heller.
Skilja på sak o person!
Men hur skulle jag ha agerat? Vars försvann fredags känslan?
Smilet?
Kan inte säga att jag log efter dörren smälldes igen.!!
Jag gjorde som jag brukar å lärt mej..
Gå undan, var lessen,visa inget,och skaka av skiten, dra på ett jävla smile och fortsätt som det var bestämt!
Intala dej att hen hade en taskig dag och jag stod ivägen!!!!!!!!!

Så kan det gå!
Passa dej för hur du går och vars du står. Om du inte är bered å ta kritik!

Ja ja
Fredag ikväll!!

Min krukan lär få mej på bättre humör!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0