Klipp o klistra

Jag såg nått hemskt i spegeln en dag när jag kikade i den 🐮👹
Insåg att herrajumala....dax å vakna 😁
Den mörka ganska tråkiga å stressiga vintern hade satt sina spår och jag såg liksom helt jävla förbrukad ut 😂😂😂
Sen vilken dag har jag liksom släppt allt?
Nå fick fart å gjorde nått åt saken...
Strax är jag åter mitt vanliga jag 😉
Igår var jag till kranni och klippte å färgade håret...ROSA.. Jätte skoj färg ;)
Fick även en bomb tub med så jag kan underhålla lite ...nice... Pink lady !

Fel kombination med den orangea stall tröjan ...men bara så du inte tror att ja ljuger ang färgen.
Idag är det ett besök hos bästa Erica sen kan jag pusta ut!

Red en fin rund go ponny igår 🐎
Musse är så duktig å vi fick till en ahaa känsla för han med galoppombyten .. Även skänkelvikningarna satt ännu.
Söta lilla ponny.

/ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0