Ibland blir allt fel typ...

Det har skett konstiga saker hela långa veckan... Tur den är slut snart!
Först startade det med ett meddelande på fb från ett liv innan mitt nuvarande!
Jag blev rörd på många sätt.. Det är alltid lite tufft att blicka bakåt.
Men ändå glad ...nått att se fram emot!
Det fortsatte med spökerierna i tv-rummet och då startade mer känslan av något jag tappat!
Nå det går att leva med dessa två insidenter....
Idag kom nästa chock...
Fb meddelandet från tidig vecka har nu bollats fram å tillbaks och en ny o spesiell diskussion tar form.
Jag blippar och joxar och mitt i allt så skickar jag meddelandet till två olka människor i samma jäkla pm??!
Vad sjutton är detta?!
Ska det gå ens el håller jag i nån knapp för länge? Skit samma,, fast det var inget jag brukar dela med mej av 😔
Så vad meningen där blev vet jag faktiskt inte..hoppas det stannar där det kom..
Jag har stått 9-14 med ridlektioner haft lunch och middags paus till 15:30
Drog till Actic o körde ett pass där med kund och lite själv.. Kommer hem kl 18 och tar emot sista lektionen i stallet.. Nu kommer sista chocken för denna vecka!
Följer med en tjej som pratar norska ..vid lite surr inser jag att hon känner min pappa och har bott i samma by i 15år vars farmor haft sitt hus!!
Och viste vem min far är!
Alltså det känns lite lustigt denna vecka!
Är det livet som vill nått.
Känns som om det finns en tanke bakom allt..ler...
Kanske är det ödet 😇 kanske inte !

Min vecka har verkligen varit en berg o dal bana.

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0