Gonatt min skatt

Jösses Amelia vad trött jag är..
Idag var jag smart å red på momangen efter den klassiska kaffe koppen efter jobbet 😝💕
Krukan är så fin när vi tömt lite med hoppning ;)
Nu intervall galoppade vi på fältet 😍🐎
Lektionerna gick super bra och jag hade några frivilliga duktiga tjejer som städade hela stallet longerade häst och red två ponnys.. Ibland är det skönt med lite lyx 😇😘
Jag han hämta sitta från kompis och har suttit å kikat på fredagsmys med Malin på tv.. Isällskap av lilla L
Klockan är barnet men jag går redan nu lycklig och lägger mej .....& tror nog min lille oxå kommer strax ...
Ledig helg utan måsten jag hinner återhämta mej lite !

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0