Bästa dagen i mitt liv mamma 😍

Han har verkligen väntat på när vi ska upp i backen ❄️
Idag vaknade han före klockan typ06 och frågade om vädret är okey att åka i.
Sötnöt... Javisst!! vi kan åka oavsett vädret svarade jag!
Studsade upp och ordnade själv med frukost städade hela huset gick på promenad med hundarna och kokade kaffe 💋💋😍😍😍
Allt medans jag gjorde stallet med morgon fodring och mockning!
Han är kreativ min grabb när han vill nått!! (Brås på nån jag känner väl 😂)

Fick ett enda foto då det går undan nu förtiden ;)

Jag fick rida två hästar och markarbeta en innan det var mello .. 
Men bara tre låtar.!
För sen gick han å sova och jag fick i uppgift att sova tidigt så jag kan väcka han tidigt för han säger att han ska å jaga hare!!!!!
Med grannen!
Öhhh... Javisst typ!
Dotra gick redan kl 20:00 å la sej..
Så här sitter jag själv och lyssnar på mello.!
Lika att slänga sej i säng jag med ;)

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0