Sovmorgon

Idag var en morgon då jag inte kunde låta bli att faktiskt skita i väckarklockan. 

Det var länge sedan jag lyckats få en sovmorgon....& till min förvåning så är jag redan vaken långt innan 09:00!

Det blir frukost och sen får helt enkelt hus & stall ta upp min tid!

Jag har sovit som en kratta,,, har förr trott att det är fel på dem som inte kan lägga huvudet på kudden o sova... Då fick jag höra att det är en välsignelse att kunna det.
Lite svår tolkat då.. 
Men nu verkar jag ha gjort nått riktigt galet för karman har kommit ikapp även mej👀. Sova är länge sedan jag gjort med ro??? !

Lyckan är ju att vakna på morgonen och ha sovit tryggt i en bra säng☺️
Vars är den liksom...
Lyckan måste hittas snabbare än kvickt! Inte har jag fått in nån uppsägning el semesteransökning 😁 såå kom igen nu!
Strax har det gått en vecka i en stoor & tom säng! Jag börjar vänja mej vid det oxå, 

Just ja julen,,,, jag ska stiga upp och röja runt på mej och kidzen! 
Vad lyckliga dem blir när det ska städas (dem kommer mest troligt ha dragit innan jag ens hunnit säga alla meningar Om Städ Och stök)


God jul ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0