Scrollar runt överallt

Istället för att komma till ro så är jag å läser lite här å där... 

Huset ser ut som sju svåra år!
Jag vill men orkar inte. Längtar efter lediga dagar, men jobbar mer än gärna.!
Vill umgås men drar mej undan..
Ser glad ut men är ledsen.
Pratar men vill bara skrika ..
Gör saker som gör mej glad, men glädjen håller bara en stund..
Jag vet orsaken men kaninte ta på den... Kan inte göra det ogjort..  Det är som det är och blev som det blev.

Det stormar nu. Jag tänkte att jag visst har klarat mej genom stormen och allt lägger sej...vinden mojnar ..
Men så var allt igång igen....

Kan jag lära mej sopa bort tankar och känslor? 
Vill bara kortsluta allt och börja på nytt.. Blir det bra då ? Blir det som vanligt? 

Kan jag bara få vara jag och bara flyta på liksom!!
Just do it!

Just ibland hade en varm kram varit bra och ett par lunga ord om att allt blir bra igen... Att det bara är en svacka.

❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0