Julklapps letandet spårade

Alltså jag å min vännina hade minsan tänkt kika på julklappar....

Jo tjena!
Jag spårade ut på 2röda secunder!!
Inte en inslaget paket så långt jag kan se.....😂😂😂😂🎅
Men ett oar riktigt snygga köngor åt mej själv 🙈
Och ett par riktigt perfekta finbyxor... Svarta som kommer att passa Superdupermycket till min i köpta svarta skjorta som hängt bra långe och prytt garderoben 😁😇 
Pga inga snygga byxor ☺️😉

Så gott folk ska ni köpa fin byxor gå in till blondinen på diva i Luleå!!
Hon är super duktig på att hitta passform o byxor...
Mkt duktig tjej på rätt ställe!! 👌
Dit lär jag gå fler gr!
Ett par byxor blev kvar där 🙈 dem lär vänta på mej...

Jag kammade hem en bil full i kidz och innan jag var hemma så var bilen ner spydd 😱
Nå ingen stor fara ... Det går ju att tvätta.. Nått måste tvätteriet till bilarna oxå göra 😉
Jag är ju inte så känslig 🙌🙌

Varje dag har sina prövningar...

Godmorgon Lördag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0