Hjälplös känsla

När styrkan blir Svagare och svagare då är det motigt värre... Jag försöker hitta tillbaks me då å då så känns det bara jobbigt o ledsamt.

Tårarna kommer fast jag inte tänker på allt tufft. Det är såna dagar som jag önskade jag var miljonär och bara kunde stänga av mobil o måsten och bara ligga rätt å slätt o kolla film .... Jag kommer inte ihåg när jag senast hade ledigt och bara var utan en endaste tanke på det som kommer i morgon el dagen efter det el sen.... Att kunna leva just för dagen och njuta av det som finns och se positivt på allt.. Det är en dröm långt borta just nu!
Det är en tuff höst bakom och jag vet inte om jag riktigt riktigt har funderat så mkt på vad jag igentligen känner.. Det är lite som om jag bara gör det jag tror att folk förväntar sej.
Lite som att faktiskt hoppas på att jag vaknar ur en dröm en dålig sådan... Bloggen har blivit ett dumt jävla sätt att skriva av mej lite när allt är på väg att bubbla över.. Inte fullt så klokt! Kanske skulle låsa den så inte vemsom kan läsa.
Och istället skriva sanningsenligt alltid. Nu blir det ju så luddigt ibland för att inte råka såra någon utan min mening.!

En stor fråga just nu är vad jag tänker göra 2017! 
Det maler i mej..dag & natt!
Jag har nära att nå målen jag lagt men känslan jag har,,är nästan om jag bara skiter i allt och lägger ner allt!
Jag vet att vissa år är värre än andra.. Och det finns nog dem som tycker jag har det fantastiskt.
Ja jo kanske el så nä...
Om jag jobbar lite mer så löser väl tiden allt 😁😇

Idag är en dag när hästarna får vila för att jag verkligen inte kan fokusera!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0