Hey vinter inne

Man fick lite fart under sockorna när jag insåg att det är kallt inne i huset.... Bara 15 grader känns som rena lappvintern....
Det var behagligare att sättta ut hästarna...
Pannan har lagt av igår när strömmen var borta och det kom jag på nu först på morgonen 😅😇

Det är kalas vecka denna vecka sen kan vi julpynta!
Jag har rationaliserat el igentligen gjorde fammo o dem det..
Dem dök hit på lördag med tårta o paket o fika... Jag han bli varslad just innan o allt blev super bra ändå.. Så Lukas är liksom redan firad med tårta o lite paket..
Nu har jag bara hans kalas till kompisarna på badhuset kvar.
Hoppas det dyker upp nån,, förra gr var det ju lite glest med kompisar!

Jag dricker morgon kaffe och åker sen på jobbet.
Det känns lite som jag faktiskt landat lite grann och får tid o ork till mer än bitterhet 😅😇😈
Skönt när nätterna är hela och dessutom ganska långa!!

Härlig magkänsla har jag inför denna vecka :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0