Det blir inte som vi tänkte

Vi som var så taggade På att hoppa ponnys... Efter spelets alla reglar med skydd o grejs.... Tvi tvi tvi....

Trampad ponny med lindad kronrand ett tag framåt... Dubbel suck...
Tur i otur blev det mer än bra ändå och Nettan hoppade Della istället och Sara pandis.... Tvära kast ibland 
Men Gud så dem är tappra och kämpar dessa tonåringar☺️😜

så efter allt hoppande var det min tur... Jag red ett olet känsla pass med krukan... Han är oftast trevlig dagen efter han brallat lös på lina o i ridhuset 👌

Men estelle tyckte nog att jag var sen o trög idag och värmde upp på egenhand i hagen vilket inte var så bra,,,,, hon kändes inte riktigt okey så det blev bara att skritta runt ute och kolla på stjärnhimmlen.. Och ATT den lyste ikväll ⭐️⭐️⭐️

Nu är frågan om jag ska ut å äta middag över ett glas vin el in på gymmet för att sedan ta en dusch och tidig natt ....jag har väl sagt att jag älskar sova 😝

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0