9 ÅR idag 🎉🎉

Idag fyller Lilla Lukas 9 !!
Oj så tiden går.....
Det blir att samla kompisar o klass i badet 🎉🎉🏊🏊🏊
Det blev just helt annorlunda än jag tänkt med allt men om jag flyter med så vet jag att allt går vägen, ingen ide att simma mot strömmen 😜

Eftersom han inget spesielt önskar sej så fick han ute skor istället i present 😉 han älskar ju leka ute så nu hoppas jag på torra fötter o nöjd grabb..

På fredag är det dax att hämta upp det lilla grabbgänget för snö lek i tre dagar! Sista helgen detta år.
Och mina planer är att komma iväg direkt på mirgonen för att i lugn o ro strosa lite runt i Luleås affärer och avnjuta en latte el två 😍
Kanske hämta lite jul feeling... Vi fårväl se 👀

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0