24/12

Dagarna kommer och dagarna går.


Det var gröt tidigt och kaffet intogs till julkalendern, den har varit riktigt bra iår.. Inte många avsnitt jag missat 👌

Istallet gjordes allt klart och sedan samlades kidzen för en liten skattjakt, klappjakt, äventyrsjakt,
Tomten hade lämnat ett brev i fikarummet och sen drog jakten igång!


sen var det dusch och julmiddag i nikkala.



dagen löper på och vi får se hur glada kudz som somnar ikväll!


Jag ska och tända ett ljus vid graven för min far!
Och för min bror!
Några gravar ligger i ötå och dit får jag åka vid tillfälle.
Där ligger fem stycken vid vår familjegrav.
Livet är inte det enklaste och vägen fram till idag är tidvis det värsta möjliga men någon sa att jag blir inte utsatt för mer än vad jag klarar ta emot😐 
Man måste komma ihåg att alla har en egen ryggsäck vars vi fyller minnen och erfarenheter, därför är vi alla olika... & det som är viktigast är att berätta åt dem du håller av och tänker på att dem finns!!
Idag är saknaden efter er alla som vandrat vidare stor.!

Jag har glömt att köpa pixaskarna som pappa ville att barnen skulle ha!
Jag Borde ha gjort det till idag.
Det är över 4år sedan nu.. 
Ändå var det nu för ett par månader sedan jag fick önskan om att ordna det ❤️ 

God jul alla vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0