1 December

Årets första julkalender är tittad på 😍
Mackor och julmust till frukost!

Det är en spännande dag och jag ska lasta häst och åka och visa upp den till försäljning 😖😐👀
Ibland måste man ta det lite säkra före det osäkra... Och jag har alltid sagt att alla är till salu till rätt pris.
Idag är just en sån dag! Erbjudandet är bra och jag kan tyvärr inte backa undan med tanke på kniven jag har i ryggen!!
Även om jag kanske kan vända på steken så är detta bättre uti fall att!
Men det är klart synd på en fullt fungerande stjärna som alla kan rida utan några som helst problem!
Det är en riktig ridskole nöt till häst.

Det ser annars ut lite bättre på väder fronten än det brukar... & jag hoppas på en vit jul!

Jag hoppas även att paketen jag skickade i väg till bror ,,, kommit fram! Det är säkert en överraskning dem inte kunnat vänta sej 😂😂😂
Men det är dax idag!

Nå klockan tickar och stallet väntar
Kram å lycka nu Och jag hoppas på en mkt bra dag ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0