Tappert försök

Jag stressar över att inte fått stallet klart städat.. Såpass så jag inte ens vill fylla i mitt foder i lådorna för dem ska ju ut ändå liksom 😅
Men dem ligger ju fint i skodan 😜
Tycker jag!!!
Resten ids jag inte skriva ☺️
Red krukan på stora ängen i kanten runt runt runt som när jag var liten och inte fick rida någonstans 🐎🐎
Han kändes åt det bättre hållet efter behandlingen 😊
Hade en trevlig tur med en liten tjej på zizzi och hade mina sedvanliga lektioner 😃. Lilla Boy är en liten dagdrömmare... Idag glömde han lyfta på benen och på så sätt nickade av en fundersam tjej,, ska man våga rida den där 😂😱🙈
Söta lilla ponny... Roligaste är att han blir hemskt vaken efteråt och lyfter riktigt högt.. Suck.
Men när jag sadlat min fläckiga skönhet Och tränsat Och ska Rida då... Kommer jag På att jag gör i ordning en Häst med Fel utrustning... 🙈 shit hur står det till hanne... Hon gick fint ändå den lilla fläckiga som nu hunnit växa till på både bredden och höjden.. Är redan 157 hög !! Upp upp...
Hon var bara 152-3 när hon komm!

Nu sova lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0