Stall städ

Här har det regnat och åskat och blixtrat.. Ja och vad sjutton hittar jag då på med ett gäng huliganer...
Joo så rå att vi kläde oss i gummistövlar och jackor tömde stallet och på med högtryckssprutan 😂😂😂
Grönsåpa och diskborste underhöll den av kidzen som inte alls intresserar sej av stallet i vanlig ordning.. Men skrubba skitiga väggar o krubbor det underhöll han lätt 1timme!! Hade jag aldrig trott!!
Samtliga stod med rotborste hink o såpa.. Gissa om huset var alldeles tyst sedan länge o väl 🙌🙌👌
På eftermiddagen kom en go vän på besök och frågade vad grabbarna gjort i regnet.. Svaret var bra kul!!
Jag har städat stallet och det var äckligt ... Jätte mkt bajs på väggen 😂😂 men kul å plaska i vattnet 😇
Så ikväll kom hästarna i stora stallet in till ny bäddade boxar och härlig grönsåps doft ❤️

Jag tycker nog faktiskt jag är sjukt bra på att underhålla kidz 😅😜
Spesielt denna helg med feber i kroppen och huvudet fullt av snor 😎

Ibland är enkelheten den bästa hjälpen!

Kramen till dej som vill ha den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0